Aftellen - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Juliska - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Juliska - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

16 Augustus 2008 | Bahama's, Nassau

Tussen de 500 kleine Bahama's Cay's is aan de horizon het einde na 6 maanden in zicht. Nog twee weken onder het gezag van Kapitein Kl**tzak en zn vrouw Cruella de Vil en we zijn verlost van ze. Nog ruim n week Assepoester spelen en dan brengt Martinair ons weer naar de lage landen.

Helaas is het dit keer maar voor 4 dagen in Nl, dus de meeste van jullie zal ik moeten missen. Gezien de reis van Nl naar Die Sweiz zich vervolgens uitstrekt naar 4 weken backpacken in Yucatan, Belize en Guatemala met Zussie en Niels.

Voor degene die zich afvragen wat het plan is na de komende 6 weken vakantie.... Tja, zoals gewoonlijk... Waar de wind en het water me brengt. Volgende week komt de eigenaar van de boot, naar de Bahama's om ons een aanbod te doen. Hij wil ons na de vakantie terug hebben naar M/Y Miracle.

Gezien de kapitein en zn vrouw hun koffers moeten pakken is dat natuurlijk een goede optie. Een andere boot behoort tot de mogelijkheden maar een hutje op de hei staat ook nog steeds hoog in mn lijstje.

Meer over twee weken!!!
kussie,

Julis


  • 16 Augustus 2008 - 19:24

    Jeroens:

    Sterkte nog ff voor de komende weken. Al is het met kapitein kl..z en zijn vrouw in zo'n omgeving nog altijd beter vetoeven dan in nederland denk ik......

    Gr jeroen

  • 17 Augustus 2008 - 09:55

    10:

    Hoop je toch even te zien in september.
    groetjes, 10

  • 18 Augustus 2008 - 06:03

    Joram:

    Yo Juulke,
    Zes maanden gaan snel voorbij joh.Ik woon nu in broome en ga binnenkorkt duiken in Exmouth W.A liefs Joram

  • 18 Augustus 2008 - 14:49

    Sandor:

    Aah joh nog een paar dagen met echtpaar Dis en Aster en dan zit het erop ! Wellicht dat jullie ze nog gaan missen !! ;-)

  • 18 Augustus 2008 - 16:20

    Jacq:

    Wat goed joh, even terug naar Nederland. Ik zal je waarschijnlijk dan niet zien, maar alles gaat goed hier hoor. Werk is en blijft werk, en dat is het zelfde voor jou... Alleen heb je niet meer die vier muren om je heen!!!
    Succes de laatste week en vraagje: ben je afgevallen....?
    xx Jacq en de kids

  • 27 Augustus 2008 - 09:03

    Diana:

    Hier nog steeds regen dus 4 dagen lijkt me genoeg om daarna lekker vacantie te vieren, wel jammer zo kort maar we overleven het wel!

  • 01 September 2008 - 12:27

    Den Belg:

    lieve schat,ik hoop dat je een supertyd gaat hebben op vakantie en moest je de backpack te zwaar vinden...ik wil je wel helpen dragen!!!Have fun kanjer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 91033

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: