House for Sale on BoobyHill, Saba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu House for Sale on BoobyHill, Saba - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

House for Sale on BoobyHill, Saba

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

02 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Bij de meeste valt nu natuurlijk de mond wijd open.. Tja, het is ook even slikken voor ons, maar de Caribische Saba tijd is tot een einde gekomen. Ik ga hier vertrekken....

Natuurlijk gaan nu de vlaggen uit, want Juliska komt terug naar Nederland... Da's waar, maar wederom enkel voor een maand... Mijn nieuwe motto "Droom niet van een leven, maar leef je droom" gecombineerd met de facineerde wereld van buiten leven in en om de zee heeft gezorgt voor een ander plan. Nog even geen Europa voor mij.

Maar wat dan wel, nou laten we een lang verhaal kort maken.... Geen idee. Mijn globale planning is de zee en waarschijnlijk wordt het een baan op een megajacht zodat er geld wordt verdient terwijl ik ook nog een beetje van de wereld zie... Lekker multi tasking... Waar, wat en hoe zal nog even moeten wachten, aangezien ik het ook nog niet weet. Aankomende week ben ik voor een speciale boot cursus een week op Sint Maarten, en niet te bereiken per mail.... Daarna koop ik mijn ticket om in juli naar Nederland te komen voor de bruiloft van Maroes en natuurlijk om vrienden/familie en oude bekende te laten zien dat het goed met me gaat.

Helaas verloopt hierbij dus ook de staande aanbieding om mij op te zoeken hier op Saba en kunnen er verzoekjes worden ingediend waar jullie willen langskomen, kan ik in die hoek een baan zoeken.... Nee, Terschelling is geen optie....

Dikke kus van de Rock

Juliska

P.S. Voor al degene die nog een mooie investering in de Caribbean zoeken... Bekijk de foto's en doe een bod.

  • 02 Juni 2007 - 21:16

    Aimee:

    Zo weer groot nieuws dus weer een grote verandering!!!
    Helaas de laatste keer hebben wij elkaar niet kunnen begroeten! Hopelijk heb je het toch leuk gehad in je laatste bezoek in H'sum. Gelijk wil ik je vast een hele fijne verjaardag toewensen (3 juni) en geniet van je dromen.

    Veel liefs van hier!!!
    x

  • 02 Juni 2007 - 22:42

    Jeroen S:

    Heeeeeeeeeeee Lieve julis,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..... Tot binnenkort..
    Hoop dat je leuke verjaardag hebt en je houdt je verassing tegoed..

    Gr en dikke kus..

    Jeroen

  • 03 Juni 2007 - 06:21

    Anita:

    Ik wist het dus al wel, maar toch is het een raar idee dat jullie huisje te koop staat nu... Bruno woont daar voor mijn gevoel echt al FOREVER!!! Maar goed, nu zijn jullie weer beschikbaar voor BIGGER AND BETTER THINGS ;) En ben je lekker in Nederland in juli en dan ben je / zijn jullie van harte welkom om lekker op kraambezoek te komen bij mij en mijn "half-sabaanse" dochtertje die tegen die tijd er ook moet zijn ;) (als ze natuurlijk niet VEEL te laat is)
    xxxx
    Anita

  • 03 Juni 2007 - 08:54

    Sandor:

    Hey, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! XXX

  • 03 Juni 2007 - 13:11

    Kristel En Vincent:

    Gefeliciteerd met je B-day!
    Nou globetrotter, tot in H'sum.

    Liefs...

  • 03 Juni 2007 - 13:35

    Sebas:

    Gefeliciteerd met je verjaardag !! Groeten uit een zonnig (ja ja) Hilversum

  • 04 Juni 2007 - 06:22

    Pascal:

    Joeghoe nog gefeliciteerd!!!en ik vindt het erg gezellig als je er weer bent!! dikke kus pascal

  • 04 Juni 2007 - 10:05

    Monique:

    He Julis,
    Nog van harte gefeliciteerd.........We waren een weekendje weg dus kon je gister helaas niet mailen. Hoop dat je ee lekker dagie hebt gehad op je eiland (niet zo moeilijk he!!!!). Kus Mo, Pep & Jamie

  • 04 Juni 2007 - 20:46

    Niels:

    hey liz bruno, hope you've both had a nice week on st.martin. Gladd to hear you are selling to place to come closer;-)too bad i will not return to that place.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 91098

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: