Verslag uit de sneeuw - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Juliska - WaarBenJij.nu Verslag uit de sneeuw - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Juliska - WaarBenJij.nu

Verslag uit de sneeuw

Door: Sneeuwprinses

Blijf op de hoogte en volg Juliska

25 Januari 2008 | Frankrijk, Val Thorens

Geachte kijkbuis kinderen,

Behalve dat sommige emails die ik weken gelden heb gestuurd niet aankomen bij het Nederlandse publiek, kan ik enekl goede berichten uit de sneeuw sturen..... De ribben, longontstekeing en tijd van ellende zijn over, dus eindelijk tijd om volop te genieten en o ja, volop te werken....

Het voornemen om 4 keer per week op de piste te staan doet het net zo goed als sneeuw op Saba.... Leuk voor de verhalen, maar weinig realiteit.... Het werken in Le Monde, zo ongeveer 11 uur per dag 6 dagen in de week valt best zwaar op het lichaam. Maar moet zeggen, wat is het leuk. Heb het ontzettend naar mn zinnetje achter de bar en de tijd vliegt om door alle drukte, hossen, springen en tuurlijk de shotjes (kan mensen aan de bar natuurlijk niet alleen laten drinken...)

Gelukkig was het vandaag een van de dagen om naar uit te kijken: VRIJ!! Dus skipas uitgebreid en met wat mensen naar Courchevel gegaan om te lunchen (ja, mijn leven is echt heeel rot..). Stralend blauw, goede sneeuw en een zonnetje om van te smullen....

Dus bij deze de eerste foto's van het gelukkigste meisje van Val Thorens!!!!

Kusjes,
Juliska

  • 25 Januari 2008 - 18:58

    Anita:

    joh, lekker genieten nu alle sores voorbij zijn...enjoy!!!

  • 25 Januari 2008 - 19:18

    S:

    Wat is ze toch mooi!!!!

  • 25 Januari 2008 - 19:57

    Aimee:

    Of je nu in je duikers outfit of in je snow outfit staat je straal net zo mooi als het zonnetje op de achtergrond...het zou zo ge-photoshopt kunnen zijn haha ik kan het weten!!!

    Heerlijk meis, ik zou zo in de sneeuw willen springen!
    Bijna was ik ook gegaan maar het vriendinnetje lied het helaas afweten....

    Had me zo goed gedaan.

    Ik geniet nu van jouw verhaal en dat werkt :-)
    GG&AY

  • 26 Januari 2008 - 08:12

    Pascal:

    ik wordt altijd zo blij van je foto's!!!
    goed om te horen dat je ook daar weer je draai hebt gevonden...
    dikke kus

  • 26 Januari 2008 - 23:29

    Diana:

    Dat ziet er heel gezellig uit!

  • 28 Januari 2008 - 15:41

    Monica Mak Van Waay:

    Hai Juliska,

    Alles goed met je?
    Wel jsmmer dat ik Sarah niet bij de crew van Le Monde zie staan, hahahahaha
    Hey nog veel plezier daar en misschien tot de volgende keer, Kus

  • 11 Februari 2008 - 15:33

    Niek:

    Hi Juul,

    Niet te geloven, na zo'n lange tijd een bericht van je 'mams'. Tsjonge, je neemt het er lekker van. Nou ja, wel hard werken natuurlijk, maar je komt nog eens ergens.
    Ik ben blij dat het goed met je gaat en dat je nog steeds geniet van je toch redelijk zwervend bestaan.


  • 17 Februari 2008 - 05:47

    Bart:

    Goodday,

    Heb jij toevallig een emailadres van die prachtige bar daar, het internet ligt er hier in Ozzie uit en de site werkt nog niet helemaal...

    schoonusbart@hotmail.com

    Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1055
Totaal aantal bezoekers 91102

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: