Bezoek in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Bezoek in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Bezoek in Nederland

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

29 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve vrienden/ familie/ gluurders op de weblog....

Een lang verhaal kort maken en alle vragen in een keer beantwoord....:
Donderdag 6 juli kom ik aan in Nederland... De 25ste zal ik weer vertrekken. Aangezien ik gezwelli met mn ouders een week ga kamperen, mijn zussie een nieuw huis heeft gekocht en Maroes gaat trouwen op Texel zijn er wat afspraken, maar iedereen die zin heeft om me dit keer wel/weer te zien.... Mailen of mijn ouders bellen is de beste optie. Mijn 06 is helaas verlopen. Maar als ik niet op Texel, de tent of in de verf zit zal ik mijn mail regelmatig checken.... Mocht er een nummer van me komen laat ik dat wel persoonlijk weten via de mail....

Veel liefs en hopelijk tot snel!!!
Juliska

  • 29 Juni 2007 - 18:59

    10:

    Lieve Liz.
    Welkom terug in je homeland, maar helaas zullen wij niet op Schiphol staan, maar hoog in de Franse Alpen vertouwen.
    Wij zijn op 22 juli weer thuis.
    Dus misschien zien we je nog.
    Groetjes, 10+nico

  • 05 Juli 2007 - 19:53

    Jeroens:

    mijn nummer is 06-53570020.
    Is eenvoudiger om mij ff te bellen.. ;-)

  • 16 Juli 2007 - 19:44

    Elske:

    Ik liep een beetje achter met lezen (maar drie berichtjes hoor), maar dan mis je toch meteen weer wat wereldnieuws. Joh, geen Saba meer, maar weer nieuwe avonturen. Ik ben heel benieuwd. Geniet ervan en ja ga voor je dromen! Liefs Elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 91104

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: