Koffers weer aan t pakken - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Koffers weer aan t pakken - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Koffers weer aan t pakken

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

26 Maart 2008 | Nederland, Huizen

Na een maand is de vertroeteling bij mn ouders gewend, de bankrekening bijna ten einde en ik (God zij dank) door de duikkeuring gekomen..... Dus tijd om weer te verkassen....

De mensen die er vanuit gingen dat ik zou blijven in het koude kikkerland hebben hun weddenschap verloren. Want Val Thorens was toch niet het laatste uitstapje voor ik weer een normaal leven zou beginnen.... Nee, mijn normale leven is misschien wel het bestaan uit een koffer...

Na een lange periode van bevroren tenen, handschoenen en mutsen is het tijd om weer de zon op te zoeken..... Dus zondag 30 maart brengt de blauwe vogel mij weer waar ik hoor te zijn: in het Caribische water. Om vervolgens per boot naar de Maagdeneilanden (USVI/BVI), de Bahama's, Florida Keys en de Noord-Oost kust van de VS te vertrekken.....

Ik hou jullie op de hoogte.....
kus,
Juliska

P.S. Een ieder die geen zin heeft in onderwater en bikini foto's met luxe yachten en mooie bestemmingen, kan zich nog afmelden.... Anders ga ik je mooi stalken!!!!

  • 26 Maart 2008 - 10:20

    Mo Pep & Jamie:

    Hou nou eens op met al die leuke eilandjes te noemen.... Heb vannacht niet kunnen slapen omdat het toen ook al de hele tijd door mijn hoofd spookte....en ik steeds de jacuzzi op het achterdek voor me zag!!! Ga lekker genieten en je weet het he ...als het even kan snel, een fles "Crystal" acheterover drukken. Was echt fijn om je nog even te zien voordat je weer een nieuw avontuur tegemoed gaat...Dikke pakkerd van ons,xxxxx

  • 26 Maart 2008 - 10:29

    Jacq:

    Tuurlijk, zij weer wel hoor!!!! Ben (weer) jaloers... Heb je ook nog niet eens gezien en je vertrekt alweer.... Balen!!! Maar goede reis en veel op de weblog schrijven hoor!!!

    kus

  • 26 Maart 2008 - 11:13

    Monica:

    Heel veel plezier en je hebt groot gelijk dat je het gaat doen. Ben blij dat je je ook beter voelt. Geniet ervan en ik hou je site in de gaten. Liefs Monica (de moeder van Sarah)

  • 26 Maart 2008 - 15:21

    Anita:

    stalk maar lekker, als ik zelf niet in een warm land ben, geniet ik er juist extra van om me via anderen daar te dromen ;)

  • 27 Maart 2008 - 07:13

    Pascal:

    Enjoy!!! en ik wil juist dat je je leuke verhalen verteld!!!

    hele dikke kus Pascal

  • 28 Maart 2008 - 15:10

    Saar:

    lekker hoor lieverd! ben jaloers op je... maar je verdient het wel, na zo'n vervelende tijd! wel jammer dat we niet nog even kunnen afspreken in NL... ben benieuwd naar je mooie verhalen!

    kusjes en heel veel plezier,
    love you!

  • 30 Maart 2008 - 00:33

    "Roomy"...:

    Gelukkig weer een "smiling lady", als ik t zo hoor allemaal!!!
    Heel fijn je eindelijk even gesproken te hebben en nog fijner dat het met de gezondheid de goede kant op gaat!
    Wens je een allermooiste tijd en ga zeker je avontuurtjes volgen!!!
    Dikke knuf.... XXX

  • 31 Maart 2008 - 17:32

    Antoine:

    Hi Juliska,

    Ben je er al? Was je mannetje blij om je weer te zien of was je "scar" het eerste waar hij over begon? Nou, barst maar los met je Bloggs en laat die bikini pics maar komen ;). Veel plezier! Ciao!

    PS Greetings to my Tekken buddy Bruno

  • 02 April 2008 - 21:01

    Sietske:

    lieve Juliska
    ik baal. ik had je nog even willen bellen voor vertrek. teveel met afscheid en nieuwe baan bezig geweest. 31 maart een hectisch afscheid, vooral het afscheidslied was afschuwelijk. en 1 april mijn nieuwe start met 60 nieuwe kinderen voor mijn neus in een veel te kleine gymzaal met een gekmakende akoestiek. mijn start is goed verlopen. Doe de groeten aan Bruno en ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat.
    knuffel, smak, doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 91109

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: