Weer op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Weer op de Antillen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Weer op de Antillen

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

03 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

De vliegreis zou ieder gruwel verhaal doen verbleken, wachten, huilende kinderen, geen tv, geen slaap en een snurkende buurman.... Maar ach eenmaal aangekomen op Sint Maarten doet de zon alle rottige ervaringen weg smelten.

Na het tekenen van het verkoop van het huis was het een zeilboot die ons dit maal terug bracht naar Saba. Het korte gedeelte dat ik niet lag te slapen tijdens deze reis was geweldig ik besefde weer hoe blij het leven op, rond en in de zee me maakt. Nog koud een dag op Saba, was het carneval.... Stel je dan geen rio de Janeiro voor, maar een eiland met 1500 mensen, maar ach met de grootste cosumptie heineken van de wereld kunnen ook wij voor een goed feestje zorgen. De parade werd opgevrolijkt door een t shirt dat alle drie de duikschool crew aanhad : Sea Slave Labour op de voorkant, Saba Dive Crew Carneval 2007 op de achtergrond...... Zelfs het nieuwe politie (0 tolerance police, die eindelijk de dingen doen die de lokale agenten niet durfen aan te pakken wegens familie verwikkelingen) was aangenaam verrast met onze t shirts en poseerde gewillig met ons. Helaas heeft de zon mijn haar zoveel verbleekt dan ik met mijn blonde hoofd de kabel ben vergeten die mijn foto's download.... Tja. Dus die moeten nog even op zich wachten tot ik een vervangende technische snuf heb gevonden......

Drie geweldige weken in Nederland gehad, al weer een week thuis en nu nog maar een week werken..... Daarna vakantie op Saba en met St Barths, Nederland, Zwitserland, Barcalona en hoogst waarschijnlijk Tanzania en Zanzibar.

Mij hoor je niet klagen.... Droom niet van een leven maar leef je droom!!!!

Liefs
Juliska

  • 03 Augustus 2007 - 07:32

    Sandor:

    leuk je even gezien te hebben en tot over een paar weekjes, dan laat ik jou het echte werk zien.. de vinkeveense plassen ! xxx

  • 03 Augustus 2007 - 08:10

    Maribel:

    Lieve Juul,

    Was super je weer na 2 jaar(!) gezien te hebben. Was weliswaar veeeeeeeeeel te kort. Succes nog in je laatste weekjes op Saba en hopelijk tot in Nederland (moet waarschijnlijk terug voor huisje adam..) Uiteraard zijn julie van harte welkom in Dubai!

    XXX Maribel

  • 03 Augustus 2007 - 09:39

    Pascal:

    Goed om te horen dat je daar weer helemaal thuis bent...

    dikke kus

  • 03 Augustus 2007 - 15:47

    Jasmin:

    Jeetje good to be back!! Ik zeg genieten all the way!

    Dikke knuffel en tot snel!

  • 06 Augustus 2007 - 10:49

    Jeroens:

    A-sociaal...... meer heb ik niet te zeggen.. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 91112

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: