Vervolg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

04 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Jawel, Zelfs iemand met blond haar heeft een oplossing gevonden voor het in het hiervoorgaande bericht beschreven probleem, dus hier zijn de foto's......

Veel liefs!!!
Juliska

P.s. Nog slechts 6 dagen aan t werk :-)

• 04 Augustus 2007 - 13:32

Eef:

Hee lieve meisjes
    Wat een mooie fotos we staan er goed op.
    En vanuit Marokko een kus van mij.

• 08 Augustus 2007 - 19:23

Lis:

Ciao bella,

Wacht maar tot we elkaar ontmoeten, haha, deze Marketing Specialist (jaja, dat is een hele mooie naam, haha) heeft een jaarcontract getekend om te sparen voor Sri Lanka in december (wederom veranderd en staat nog steeds niet vast), dus als je helemaal hopeloos wordt 'waar moet ik nu weer heen??' en je met jouw blonde haartjes niet meer kan nadenken (dat zuurstoftekort onderwater zal ook zijn/haar tol eisen) moeten jullie maar ff langskomen..;) Dikke kus en genietse!

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!