Storm op komst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Storm op komst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Storm op komst

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

15 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Getimmer langs de weg, de supermarkten raken langzaam zonder kaarsen en rode wijn(de enige alcohol die geen koelkast behoeft).... Want tja, voor een ieder die the weather channel heeft gevolgd, komt er een tropische storm deze kant op. in de komende nachten zal 'Dean' veranderen in een orkaan en mogelijk zaterdag hier zijn. Door wat depressies verder noord is de kans groot dat Dean naar beneden buigt en niet eens verder komt dan Guadeloupe... Maar Saba is te klein om niets te doen. Dus hebben wij in onze eerste vakantie week voornamelijk mensen geholpen met het bijwerken van de shutters en het volgen van het nieuws. Vandaag fijn twee duiken wezen maken, zonder de zorg om de klanten die bij je zijn in het leven te houden, is toch wel heel fijn....

Officieel zijn we namelijk 'retired' van werk, althans voor de komende twee maanden... Helaas ging onze geplande trip naar St barths niet door vanwege de stormdreiging, maar verder is het leven hier zonder werk nog gaafer dan met... Wandelen, lunchen, wandelen, duiken relaxen eindelijk echte vakantie... Hopelijk denk dean er het zelfde over en veranderd hij van richting....

Veel liefs
(en het internet kan niet al te best zijn de komende dagen.. no worries als ik niet reageer.... ik kan zwemmen... alleen vliegen moet ik nog leren.. :-))

Juliska

  • 15 Augustus 2007 - 19:48

    L:

    ken nog een goede kerk (hell's gate) waar je kunt schuilen...

  • 15 Augustus 2007 - 19:59

    Jeroen S:

    Eindelijk vakantie.... terwijl je al op vakantie bent... hehehe
    Doe voorzichtig met de storm...
    Anders gewoon 20 flessen lucht mee en onder water schuilen...:-) Kan je ook in decompressie... hehehe..
    Geniet van de 2 maanden en tot snel.

    Gr jeroen

    Ik ga weg rond 5 sept dus we kunnen nog meeten.,.,

  • 15 Augustus 2007 - 20:45

    Gigi:

    Jeeeeeeeeeehhhhh jakkiebah... wat een spanning en sensatie daar, nu ik hier de tv niet meer aan heb en dus ook niet volg wat er in de wereld buiten mijn eigen kleine landje met Giada en vrijgezelle dingen gebeurd, besef ik wel dat er ook hier enige kleine stormpjes woedden hahaah maar dat is niets in vergelijking met wat er jullie kant op waait!!! Nou houd elkaar goed vast en onder water is zo gek idee nog niet.

    Liefs van 2

  • 16 Augustus 2007 - 07:30

    Pascal:

    Ik hoop dat je een goed voorraadje hebt aangelegd..

    Jij hebt al meerdere stormen aangekund dus deze storm kan je ook aan...
    Laat je wel weer even weten als de storm is gaan liggen...
    Liefs pascal

  • 16 Augustus 2007 - 09:52

    Diana:

    nou dat klinkt wel heftig maar hopelijk slaat hij jullie over, ik mis je tot snel!

  • 16 Augustus 2007 - 13:33

    Oma Annie:

    zie je gauw /

  • 17 Augustus 2007 - 08:38

    Maroes:

    ik zag de stormmelding op het nieuws gister! Spannend zeg, maar wel voorzichtig doen hoor. Lekker een avondje binnen zitten met het geruis van de storm op de achtergrond en met een wijntje lijkt me ook niet verkeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 91095

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: