Bedankt, bedankt!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu Bedankt, bedankt!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juliska - WaarBenJij.nu

Bedankt, bedankt!!!

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

12 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Wat was het voor moeder gans toch fijn om te merken dat uit het oog, niet voor iedereen uit het hart is.....

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes op de site/ emails en van sommige zelfs verjaardags kaarten..... Echt heel erg leuk!!! Mijn Sweet 16+10 verjaardag was er nog leuker door. Voor de oplettende kijkers was ik vroeg in de morgen al onderweg naar Sint Maarten en dus was ontbijt op bed omgewisseld voor champagne ontbijt op de romantische parkeerplaats van het Saba vliegveld.... De dag begon goed. Steve, Bruno en ik vertrokken voor onze STCW'95 cursus en bevonden ons al snel in het zwembad van de geweldige villa die we huurde....

Maar meer over de trip volgende week, wanneer er ook heel ander goed nieuws te melden is en ik heb uitgevogeld hoe ik de foto's van mijn nieuwe camera (verjaardagskadootje) op de computer krijg.. Maar gelukkig had Steve ook een camera...

Zie hieronder.....

kus, juliska

  • 13 Juni 2007 - 06:21

    Pascal:

    jij dacht voordat ik hier weg ga ,maak ik iedereen nog even heel erg jalours met te gekke foto,s!!super meid dat je het zo leuk hebt gehad met je verjaardag en dat je zo veel leuke berichten hebt gehad.
    liefs pascal

  • 13 Juni 2007 - 12:23

    Kristel:

    Tyfus! Wat een villa, doe normaal hoor, hahahaha! Leuke verjaardag zal dat geweest zijn! Tot snel in dit kikkerland.
    Liefs Kristel.

  • 13 Juni 2007 - 14:22

    Diana:

    Hallo !!! Hou jij wel een beetje rekening met drie hoog achter! SUPER COOL!

  • 14 Juni 2007 - 11:20

    Eef:

    Even een dikke kus vanaf de UvA!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 91107

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: