In Florida - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Juliska - WaarBenJij.nu In Florida - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Juliska - WaarBenJij.nu

In Florida

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

29 Mei 2008 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

De zeebenen hebben last van ontwenning, een huis in plaats van een klein kamertje en asfalt in plaats van water onder de boot....

De boot is uit het water. Wegens de verkoop van Miracle, zijn we voor 5 weken in Fort Lauderdale...Voor een interne en externe beauty make-over. Heerlijk, een paar weken een 8-5 baan en een weekend.....

Nog geen week geleden was het nog 'rennen en stressen' op de Bahama's. Zwemmen met haaien, duiken tussen 9 reefsharks en snorkelen met Stingrays. 15 kleuren blauw, de meest verlaten eilandjes en zonneschijn tot 9 in de avond en natuurlijk : zwemmende BIGGEN, jawel, zwmmende biggen..... Check de foto's wat een naar leven ik heb.

Kus,
Julis

P.S. mijn leven wordt de komende tijd nog naarder...... Want de komende 6 dagen ga ik op vakantie naar Harbour Island..... Yep, even er tussen uit.....Maar gelukkig vanaf nu weer bereikbaar voor de genen die willen:

In de Bahama's: (31 mei- 4 juni) mijn mobiel (geen sms sturen en ontvangen mogelijk) +(1)242-5244111

In de States: (vanaf 5 juni) mijn mobiel (enkel ontvangen van sms mogelijk, ik kan niet sturen) +1-954-6088524

xxx



  • 30 Mei 2008 - 04:38

    Anita:

    oh... die varkens... echt súper!

    enne... laat effe weten wanneer je mij en nova komt ontvoeren, zorg ik dat de tassen gepakt zijn ;) hihi.

    enne "sterkte" tijdens de komende dagen/weken. t lijkt me zwaar.
    As we speak is het hier nu in-je-bed-willen-blijven-liggen-want-t-regent-zo-hard-weer. pffff

  • 30 Mei 2008 - 08:26

    10:

    Ik was al gek op varkens, maar nu...
    Ik geloof dat ik zwemmen met varkens leuker vind, dan met haaien. Hoewel zo'n kleintje ook leuk is. Veel plezier en alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    kusjes, 10

  • 30 Mei 2008 - 11:31

    Dman:

    je plant je carriere super liz, vwo, universiteit, en nu varkens voeren in het water. Heel sterk!

  • 30 Mei 2008 - 16:35

    Annelies:

    Ben de eilanden uit mijn hoofd aan het leren maar het lukt me nooit dus..... graag uitvoering van-het dreigement-op-de-kaart.
    xx mama

  • 31 Mei 2008 - 06:01

    Jacq:

    Die grote vis op de foto: ben je gek of zo...?? Zwemmen met haaien?

    Maar enjoy!!!! (als of je dat nog niet doet..)
    x jacqie

  • 31 Mei 2008 - 13:57

    Belgske:

    Ik moest echt goed kijken wie wie was ma ik dacht al wel dat uw neuske niet zo groot was.
    Prachtig ñeid ,je doet dat goed daar!!!X

  • 01 Juni 2008 - 16:25

    Lis:

    Dman heeft de woorden uit mijn mond gehaald. Balen allemaal, had je nu nog maar je villa in Hilversum gehad, laptopje van de zaak, ipv internetcafe, auto ipv zo'n sloeberboot, cinderella ipv assepoester. Als we elkaar weer zien ergens op deze wereld zodra wij onze carriere om zeep helpen tijdens de wereldreis, hebben wij nog een appeltje, uh, mango, met elkaar te schillen;). Enjoy xx

  • 02 Juni 2008 - 15:01

    Jeroens:

    Hierbij alvast gefeliciteerd met je verjaardag.. begint nu toch wel een beetje oud wijf te worden.. hahaha.

    Mooie foto's en volgens mij wel relaxt leventje..

    Enjoy...

  • 03 Juni 2008 - 14:05

    Zussa:

    Dat Turquoise biggetje in het water blijft de liefste en leukste!
    Dikke x

  • 03 Juni 2008 - 18:51

    Niek:

    Hi Juliska,

    proficiat met je verjaardag. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken in het oord waar jij vertoeft.

    Liefs,
    Niek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 924
Totaal aantal bezoekers 91032

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: