Leven buiten de grens - Reisverslagen van Juliska - WaarBenJij.nu Leven buiten de grens - Reisverslagen van Juliska - WaarBenJij.nu

Leven buiten de grens

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren...

Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2009

plaatjes van the Big Apple

18 April 2009

4Jaar later.......

02 December 2008

Mexico, Guatemala en Belize

16 Augustus 2008

Aftellen

29 Mei 2008

In Florida
Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 91035

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: