4Jaar later....... - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Juliska - WaarBenJij.nu 4Jaar later....... - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Juliska - WaarBenJij.nu

4Jaar later.......

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

18 April 2009 | Bahama's, Nassau

Vier jaar alweer. Ver van familie, ver van vrienden. Van vier muren naar de oceanen van vrijheid en een bestemming waarvan de GPS coordinaten nog onbekend zijn. Werken, reizen en genieten.

Maar toch had ik me twee keer bedacht als ik had geweten wat 'drie maanden er even tussen uit' me zouden brengen. Heimwee, belangrijke gebeurtenissen van mensen waar je om geeft. Een halve wereld weg van alles wat bekend en vertrouwd is.

En toch had ik het zelfde besluit genomen. Eilanden en landen die voorheen enkel plaatsen op de landkaart waren, heb ik nu kunnen beleven. Volgend jaar trouwen met mijn uitgelopen vakantie liefde en wonen en werken op een yacht, op zoek naar de volgende onbekende bestemming. Geen leven meer van 9 tot 5 maar met een duikfles op mn rug de wonderlijke wereld van Nemo verkennen.

Tuurlijk zal ik altijd met een voet in Nederland en een voet in de rest van de wereld blijven staan. Maar het gras is altijd groener aan de andere kant van het continent.

De plannen voor de komende maanden staan nog op losse schroeven. Maar we zijn nu in de Bahamas tot het Europa bezoek deze zomer. En daarna zien we weer verder. Wellicht de Stille zuidzee, misschien Europa...

Wat de komende vier jaar gaan brengen? Hopelijk kan ik het jullie snel zelf vertellen!!!!

Heel veel liefs en blijf schrijven/Skypen!!!!

juliska

  • 18 April 2009 - 20:30

    Pascal:

    Nou juul,wat is dit nou ,ga je TROUWEN!!! en dat schrijf je zo even tussen de regels door!!!
    Wat gaaf en gefeliciteerd!!!

    Het zal waarschijnlijk geen huwelijk worden in het huizer stadhuis dus je zult vast wel een van de mooiste plekjes op aarde daarvoor vinden!
    wannneer volgend jaar??

    Lief ben super blij voor je dat je zo gelukkig bent en dat je je draai (bijna) helemaal hebt gevonden en ik hoop tot snel.
    liefs Pascal

  • 18 April 2009 - 20:36

    Mo Pep & Jamie:

    He lieverd,
    Wat een geweldige foto :) Echt geweldig dat jullie op dit "soort" plekken komen. Geniet ervan, we denken aan jullie.
    xxxxxxxxxxx

  • 19 April 2009 - 05:32

    Elske:

    Super om weer een berichtje van je te lezen en geweldig dat je nog steeds je droom leeft! Veel liefs en geluk samen met je 'aanstaande'

  • 19 April 2009 - 05:57

    Anita:

    Joh, ik krijg altijd de kriebels van jouw stukjes. t is dat ik nu die kleine heb om voor te zorgen en zo, maar anders had ik vast al weer 'ergens' gezeten ;)
    wáár trouwen jullie eigenlijk? ergens op een strandje in t caribbisch gebied? of toch in europa? heb jij trouwens een postadres? want dan krijg je mijn verhuiskaartje ;) (heb vorige week de sleutel gekregen van een appartement en nu moet ik eerst ontzettend klussen, maar dan heb ik eindelijk weer een plekkie voor mezelf en nova!
    ok, ben jij ook weer op de hoogte. kus!
    Anita

  • 19 April 2009 - 12:33

    Sandor:

    Handen in je heupen op foto 7, van het wandelen neem ik aan ?

    ;-)

    x

  • 20 April 2009 - 11:07

    Niek:

    Hi Juul,

    Geweldig dat je vond wat je zocht, ook in de liefde. Van harte met de trouwplannen!

    Liefs,
    Niek

  • 23 April 2009 - 07:11

    Simon:

    Hallo Juul,

    Wie had dat kunnen bedenken toen je vier jaar geleden voor een aantal maanden weg ging. Super dat je uiteindelijk hebt gevonden wat je zocht en dat je daarmee ook nog je droomman hebt gevonden. Veel geluk samen en we komen elkaar ongetwijfeld nog weer ergens tegen!

  • 28 April 2009 - 12:25

    Lis:

    Zoals ze in Sri Lanka zouden zeggen ' Why not?' Enjoy, c u soon! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 91013

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: