Mexico, Guatemala en Belize - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Juliska - WaarBenJij.nu Mexico, Guatemala en Belize - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Juliska - WaarBenJij.nu

Mexico, Guatemala en Belize

Door: Juliska

Blijf op de hoogte en volg Juliska

02 December 2008 | Guatemala, Río Dulce

Goed, het heeft even mogen duren, maar na een maand is de reflectie van de afgelopen vakantie natuurlijk op zn hoogte punt en dat heugelijk feit wou ik toch zeker met jullie delen.

Voor een verslag van Guatemala, Mexico en Belize is het eigenlijk een beetje laat, maar beelden zeggen meer dan 1000 woorden, dus ik bespaar jullie het gezwam.....

In de tussentijd alweer via Brussel, Amsterdam, Florida, Porto Rico in de Caribbean aangekomen.... Ja, de wereld bol gaat snel onder de bodem van een yacht door. Het leven op 'Miracle' is overgends van een nachtmerrie met de oude kapitein en Cruella de Vill, veranderd in een sprookje op water (met nieuwe kapitein maar helaas blijvende lange werkuren).

Cruising omgeving is de komende twee maanden Sint Maarten (en duzzzz... SABA!!!!), waarbij er gegarandeerde uren met de luchtfles op mn rug en zon zijn.

Snel zal er van mijn jet set leven als dekkenschrobber een beeldend verslag komen, maar eerst nog wat plaatjes van vorrige maand.....

Kussie van de schommelende 25 meter
drijfboei.....

Julizz

  • 03 December 2008 - 05:38

    Anita:

    gave foto's en leuk weer wat te horen. ik ben ook naar mexico guatamala geweest en t is dat ik die foto's niet digitaal heb en m'n fotoboek hier op de zolder heb liggen, maar ik durf te wedden dat ik ook een foto heb van die weefmevrouw.
    doe ze de groeten op saba he!

  • 03 December 2008 - 08:22

    Joost:

    Waarom zit ik hier...in t grijze....?

    X

  • 03 December 2008 - 09:37

    Pascal:

    He girlie,ziet er weet geweldig uit!!en leuk om weer even terug te zijn op Saba!! enjoy it.

    kus Pascal

  • 03 December 2008 - 17:58

    Jacq:

    Juultje,
    Je bent ons weer jaloers aan t maken.... Hoeveel landen zijn dat nu al in de vier jaar sinds je ons verlaten hebt..??? xx

  • 04 December 2008 - 12:28

    Jeroens:

    Mooie foto's ... mooi leven zo....

    Hoogtepunt in NL... Het sneeuwt :-). Dat is ook niet mis... hehehe

    Veel plezier.. en geniet ervan.

    jeroen

  • 10 December 2008 - 14:44

    Diana:

    Het ziet er weer heerlijk uit ! Ook erg leuk om je zus en niels te zien , je zal ze wel missen! xxx

  • 15 December 2008 - 14:31

    Jasmin:

    Lieffie nog 15 dagen en dan knallen we 2009 in! Leuk je stem te horen laatst.

    Dikke kus en genieten!!

  • 15 December 2008 - 19:45

    Lis:

    Kan niet wachten tot onze foto's van Tonga en Samoa erbij komen te staan, worden wij eindelijk ook eens bekend, haha! C U There! Enjoy (as if you don't ;))!

    XX

  • 26 December 2008 - 19:06

    Oma A:

    Net je foto's gezien. Hrtstikke leuk.
    Wens jou en Bruno een goed 2009 toe.

  • 05 Januari 2009 - 20:55

    Sietske:

    Bij deze wens ik jou en Bruno een goed en gezond 2009 toe. We zijn hier aan het schaatsen.
    Smak.

  • 18 Januari 2009 - 16:34

    Kristel:

    Hey meis! Ik heb vannacht van je gedroomd. Je woonde op een boot in NL (wat toch Zweden was raar genoeg) samen met je kerel en wij kwamen langs, hahaha!

    Hoop dat het je goed gaat! Wij zijn inmiddels verhuisd naar 's-Graveland en hebben een hondje genaams sjakie! Helemaal fijn!

    x kristel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliska

Na braaf afstuderen aan de Vrije Universiteit te Amsterdam leek een vaste baan met auto en het kopen van een huis de beste toekomst. Tot drie maanden reizen me tot andere gedachten bracht. Ander half jaar later is het huis verkocht en woon ik in de Caribbean. Waar reizen en het geven van duiklessen tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoren... Droom niet van een leven, maar leef je droom!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 91016

Voorgaande reizen:

24 Juni 2005 - 30 November -0001

Leven buiten de grens

01 Januari 2007 - 30 November -0001

Leven op n prive yacht

Landen bezocht: